Lehed

teisipäev, 6. märts 2018

Naine



Ma olengi lipp lipi peal, lapp lapi peal
ning
seest olen siiruviiruline, nutma ajan nii ennast kui teisi
ikka
tean, et lõoke toob lõunasooja ja pääsuke päevasooja
mäletan
ka seda, et kured läevad, lapsed taga
sellepärast
kindlasti enne mõtlen kui  ütlen
olen tark
ja ei hõiska enne õhtut,
ei loe, et
hommik on õhtust targem,
mõtlen
hommikul lihtsalt ei hõisata,
praegugi
vaikimine on kuld
hoolimata, et
rääkimine on teinekord veel kuldsem,
tean
hõbeda hind maailmaturul on tõusev, kõik teavad seda,
ent
klassikud ütlevad niikuinii, et tütarlapse parimad sõbrad pannakese sõrmusesse,
samas
veel paremad sõbrad annavad tüdrukule sõrmuse,
olen nutikas
vana rebane lõksu ei lähe,
peaasi, et
või suus veel sulab,
puhanud
silm kulda seletab
veel
vanarahvas teab, et elu on lühike ja sitane kui lapse särk.
niikuinii on
alati
pesupäev.
Alati.
ALATI.




4 kommentaari:

  1. Sa oled ohakalind,
    kes mingi järjekindlusega
    teeb oma pesa kuuseoksa alla
    otse minu akna all kuuse oksale.
    Üks kuuse oks katab teist lihtsalt
    ja ohakalind arvab, et see ongi pesa.

    Tegelikult, see kattev kuuseoks ongi pesa,
    sest ma nägin oma silmaga kuidas sealt poisid
    või tüdrukud (nii hea silm enam ei ole) välja lendasid.

    VastaKustuta
  2. Ei. Mitte ohakalind.
    Ma olen vana turd vares, kes teeb ma pesa täpselt nii, nagu kolmesajakilone gorilla omale magamikohta valib. Sa tead, kus magab kolmesaja kilo raskune gorilla?
    Seal, kus tahab.

    VastaKustuta
  3. Ahh, unustasin päevapoliitika sootuks,
    mul endal ka kaalule need 4xAA ostmata,
    või olid need vererõhuaparaadile, noh...
    vahet pole kust mõõta, lõppude lõpuks.
    Sada kilo pekki EV100 auks on ka tegu.

    VastaKustuta
  4. Ma pole sadat veel kunagi täis venitanud.
    On veel ruumi kosuda,
    aega kaalu üllatada,
    mahtu patareid muljuda

    VastaKustuta